emakarlsson

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Emma Karlsson - 9 mars 2012 21:23

hayhay lite dåligt med bloggning blogg ju i tisdags senast men hade studie dag i onnsdag's .. sov me nattis alex och cassi spel super mario med dom tre... sen i torsdags va jag med alexsandra och moa vi spela oxå super marion.. moa sögg fck bubbla sig hela tin hahah nerrå men men i dag var jag i skolan var väll så där och efetr det gick jag och moa hem till mamma och skulle packa bandy väska men ickesaicke jag hadde grejerna hos pappa blev en lätt packning så vi gick hem till pappa och packa klart och åt nuddlar och sen till moa ... sen träninng träningen var kull (somvanligt)

nerrå men ska ha match i morgon ...nustädar jag moste fortsätta baybayäppelpaj

(hoppas inte att min blogg dampar nu då)


  1.   lokk snett bra svengelska men det ´var ju snö i torsdags när jag vakna tänkte whatttttt??!?!?!?

Presentation


hay mitt namn är Emma och jag är 12 år gammal och jag spelar trummor och sportar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards