emakarlsson

Alla inlägg under april 2012

Av Emma Karlsson - 26 april 2012 18:57

hejhej!<3333

skolan i dag var så där vi hade tusch krig eller ja jag alexandra och bratti 

alexandra och jag vann yehhh 

sen åkte jag och moa hem till alexandra och kolla på new moon sen åkte moa hem och då gick alexandra ochj jag ut och spela lite fotboll sen åkate jag hem och tvätta mig och spelade mw3 sen ner och handla godis till helgen sen hamnade jag här:D



herrå  

Av Emma Karlsson - 25 april 2012 14:54

hayhay..!:/

nehe blir inte träna i dag heller för susanne ska ha kalas så hinner ej men men.

idag  iskolan så typ ja asså nej jag vet inte vad jag ska skriva om asså vad skolan bvar trist som vanligt och asså jag och sånt och nu sitter jag och bloggar ...

snart eller om 1 timme så ska jag ner till trummorna hinner det iallafall sen hem till kalaset och i mon bara sova ut så länge som möjligt eller jag till tjugo i nio börjar tio i mon heheh gött!!;D och nu kommer foto bomb på liam och niall

asså niam




































baybay



Av Emma Karlsson - 24 april 2012 16:06

yehhhh äntligen har jag internet i gen hehe

men men veckan (föra) var okej 

i lördag's sov jag hos mormor och tog kort me fotbollen och

titta på killarna i klassen som spela match mot sturehov dom spela

bra men inte någ bra tydligen blev 1-2 till sturehov 

sen i söndas gjorde jag inte ett skit och i går var skolan okej och efter var jag med moa 

vi tittade på film och nu sitter jag och gör läxan ;(;;(;(;(;(


yehhyehh ett kort info...


 

baybay

Av Emma Karlsson - 18 april 2012 18:41

hejhej

hj*vla internet mitt funkar ju inte menmen sitter just nu med mammas dator:-D

men har inge att blogga om /eller orkar..... baybay

Av Emma Karlsson - 13 april 2012 14:14

hejhejbloggen!

just nu sitter jag och väntar på att kl ska bli 5 yeahhh åker snart menmen...

menmen i skolan i dag varväll sådär menmen ... syns på söndag (sägerhurdetgickdå)

<3  

Av Emma Karlsson - 11 april 2012 14:45

Liam James Payne!xoxo

hahahahsötis!!<3333älskardig!!<3333

Av Emma Karlsson - 11 april 2012 14:28

hejhej!<3

nu sitter jag och inte gör så mycket men ska snart dra iväg på trummor och sen ska sen ner til trummor sen till moa och sen till valla och kolla på träning men nu ska jag prata med värdens bästa julia men ses snart...eller i mon haydå



detärspännande...


så hj*vla underbar liam!!!<333333

Av Emma Karlsson - 9 april 2012 21:22

hejhejbloggläsare...!<3

nu hjävlar ska jag blogga som f*n den här veckan eftersom jag har internet men till helgen blir det ej bloggande sorry (om inte appen kommer) efter som jag har cup till helgen men på fredag efter skolan så kanske jag hinner blogga tror/hoppas jag och jag är fortfarande förskyld hatart hoppas jag inte är det i mon menmen ska snart sova för vakna f*n sju i morse av sopbilen och kunde inte somna om så somnar snart behöver snyta mig typ 1000000000000000000 gånger om dan känsdet som menmen bara gilla läget meen vi syns<33


värdens snyggaste skönaste filt så sjuk var men nu ska jag surfa vidare eller vad man säger hejdåbloggläsare:D  

Presentation


hay mitt namn är Emma och jag är 12 år gammal och jag spelar trummor och sportar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards