emakarlsson

Alla inlägg under mars 2012

Av Emma Karlsson - 31 mars 2012 18:32

hejsan!<3

vad gör ni då?

jag har "nyss" kommmit hem från örebro har köpt kläder behövdes

moa fyller snart vet fortfarande inte vad jag ska köpa men kommer nog snart på det (hoppas jag)

imorgon så fyller morfar han får en kram i födelsedags present av mig haha

jag ska gå ner till duchen nu tror jag moa skulle sova här i natt men hon skulle få gästerD; så det ¨får bli nån anna dag på påsklovett haha har ju en vecka på mig hehehe


seyou soonn

Av Emma Karlsson - 30 mars 2012 12:55

hejhej bloggläsare!

i dag vaknade jag och kände mig som jag skulle spy vilken sikund som hälst så blev inte skolan då men nu mår jag inte illa bara har fruktansvärt ont i magen om man säger så .. så det blir ingen träning i kväll för min del men hoppas dom gör ngt kul ... men i helgen ska jag nog bara chilla tror jag  eller man kanske ska säga hela veckan efter som jag/vi har ju påsklov nu yeeeeeehhhhh länktat som f*n. åhhh vi skulle ju få tillbacka våra nationella provn i ag eller få titta på matte del _B tror jag det va jag som ville se om jag klarat den delen men men får fråga på tisdag om två veckor hare gött nu alla blogg läsare heheh .....  

Av Emma Karlsson - 29 mars 2012 20:12

heyhey i dag har det vaarit hel okej i skolan faktiskt och provet gick bra ..

efter skolan följde moa me hem jag städa occh hon blogga tror jeg sen gick vi och satt oss vid tv 

imorgon kommer moa upprepa att vi/jag kolla på never say never typp 1000 gånger eller not typiskt moa style hahaha i mo  blire bandy träning oxå yeye!!<3 nerrå men hoppas det blir kul men ska kolla lite nu på datan ehhh hejdå sweethaert



hahah !!!!


just derför äru så sjukt snygg!<33333

<3333


Av Emma Karlsson - 28 mars 2012 20:54

hejhej!<3

nu sitter jag i sägen och kollar på bb är hur trött som helst skulle kunna somna nu.

tränigen gick sådär foten vill inte vara med på det vi gör haha 

men i mon äre ju nationella prov som jag skrev tidigare lycka till säger jag bara är hur dålig som häls på att räkna matte med miniräknare men men nu ska jag kolle vidare!

någon som vet något annat bra som går på tv?herrååå!<33

 

Av Emma Karlsson - 28 mars 2012 14:20

hejhejsweet!

kom nyss hem från skolan.. ska snart på trummer som jag skrev förut men vi hörs  senare baybay

Av Emma Karlsson - 28 mars 2012 14:20

hejhejsweet!

kom nyss hem från skolan.. ska snart på trummer som jag skrev förut men vi hörs  senare baybay

Av Emma Karlsson - 28 mars 2012 09:58

hej sötisar!<3

sitter i skolan och bloggar nu heh ska

igenkligen öva tills nationnella provet i

matten som vi har i morgon

men nej bloggar istället ýeehhh nerå

men ifter skolan vet jag  inte om jag bloggar

efter som jag ska spela trummor och sen

 träning men vi hörs senare!<333


   



Av Emma Karlsson - 27 mars 2012 18:29

hayhay!!!

idag har vi inte gjort så mycket  iskolan förutom att det har varit välldigt varmt om man säger så !!

älskar vädret nu! och efter skolan så åkte jag hem och åt sen ner til tränig och nu hamnade jag här sandra sitter brivid mig med datorn båda gör läxan hhehe men nu ska jag kolla lite på läxan men herrå 



 

bjuder!!

Presentation


hay mitt namn är Emma och jag är 12 år gammal och jag spelar trummor och sportar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards