emakarlsson

Alla inlägg under februari 2012

Av Emma Karlsson - 29 februari 2012 17:42

hellooo

idag har jag ju gått i skolna då första rasten så skulle vi spela fotboll vi gick bort till fotbolls plan men när vi kom dit var treorna där vi sa att vi skulle ta halva plan var för sist blev vi av med ena halva när vi spela där och dom kom men men dom sa nej och då blev vi sura vi börja spela då tog dom våran boll och sköt i väg den en bit och då sköt alex  bort deras boll längre:) sen så kom en lite skit unge och sköt bort bollen framför mina fötter då butta jag han så hgan nästan trilla ... hatar treorna och sen började dom skrika åt oss fan vad sur jag blev så då skrek dom emma du är ju dum i huvudet ju då svara jag bara det är mitt namn slit inte ut det för mycket.. (moa sa att man ska säga så och det funkar) men nu ska jag snaet på träning ska inte tränan sör har on i nacken vet inte vad jag har gjort men men baybayappelpaj



Av Emma Karlsson - 28 februari 2012 19:07

hayy... orkar inte lägga upp bilderna sorry men jag har inte gjort så mycket i dag

förutom skolan var väll så där .... sen sluta ju tre i dag så det blev att cykla hem sen till träning

tränigen var kul senare kom jag hem och åt peparkaksdeg mums men inte för mycket ... snart ska vi ´äta menmoste vgöra läxan nu....pjusss!!!

 

bjuder!

Av Emma Karlsson - 27 februari 2012 21:51

halloba snyggingar!!!

blev att inte blogga fråden här helgen ... men i torsdags så kom vi upp till stugan ca halv 7  sen på fredag så pimplade vi juppi...(not) fick en fisk.sen på lördag så åkte vi skidorrrrrr yehhhh love it fast det var ju kul och bara vara med familjen i fredas med men men åkte iallafall skidor med sanrsa först sen med ellen och vanessa sen skulle vi leta upp emelie sandra casper rasmus och fredrik vi hitta fredrik och rasmus först .. sen åkte vi iväg för att hämta dom mötte dom i korg liften:D då åkte vanessa och ellen och fikade då åkte jag emelie och sandra  och casper sen blev det "after ski" med fam jacobssson och viii ... nu blir det  fotobomb från helge....(bara pimplingen och stugan och lite andra)


 

sweet tilda ålska rdig syster

 

jag som pimplar....

men slänger upp bilder na domandra i morgon för det tar ju 1000 år fördom att komma upp ju datorn minär seg....


Av Emma Karlsson - 23 februari 2012 10:21

hejsweete´s

jag vaknade nyss så jag bloggar nu innan mamma säger att jag moste gå i min slalom pjäksor(stavning)

inte så kul men men jag vet inte hur jag gör om jag lixom typ skiter i bloggandet eller tidainställttt jag tror jag gör tidsinlägg.. men men nu tänkte jag kolla på bloggar ´...

dom bloggar jag kollar på är dom här:

foki.se

moaaaaengblom.blogg.se

haaanna.blogg.se

wiiiiiilma.blogg.se

jullziii.bloggplatsen.se

downtoearth.bloggplatsen.se

sandramarie.devote.se

rrosindacarlson.devote.se

emaz.devote.se

det var nog alla ¨...

men hejdå

(viktoria och daniel har ju7 fott en prinsesa i morse om ni inte visste det redan)



Av Emma Karlsson - 22 februari 2012 18:10

hej.!!!

 sorry för dålig bloggning mne i går efter stan

 så gick jag direkt till träningen efter den så åkte

jag hem till mormor och sov där och idag skullle 

jag och nattis träffa jonna men hon kunde inte så

 nattis och jag drog tilll stan då och åt xoch käkade

 mat där... jag var ju till stan med sandra i går och

 hittade rosa jeans och en vit träja ... men blir inte

ett inläggg på torsdag till söndag. men vi får sen men herrå


Av Emma Karlsson - 20 februari 2012 23:24

hejpåer

                                       jaha i dag var jag med ellen vi sjöng lite singit (jag ägde)

                              sen kolla vi på en film tror det heter horton eller något sont somnade nästan...

                                             sen åkte vi ner till träningen och tränade fick '

                                            4 nya tjejer i dag tre ute spelare och en målvak yeyh

                                                  
           en målvakt till det är

                                                  
     braaa och hon var braaa...sen efter

 träningen så åkte jag hem och åt fisk uchh godare och äta

fisken direkt från stekpannan men men sen ducha jag en

 låååång duch blev det sen hoppa jag i sovkläderna och la

 mig i soffan och kolla på mammor och minimodeler slut

 nu då sen kolla jag på bigbrother´:D i morgon blir det

gå upp kl 09'00 för ska åka med sandra till stan i morgon sen

 träning länktar (YY) oj blev ett långt inlägg

men men nu ska jag kolla lite bloggar tjoba


 

ögaaaaaaaa!!!<333

Av Emma Karlsson - 19 februari 2012 23:12

bild på gry bigbrotherprogramledaren

hayy..

åt hos mormor och morfar i kväll mums

óch kollade nys på bigbrother..

imon vet jag inite vad jag ska göra utom attt blogga och träning

kanske va med non är sugen på att ´va med kusse min men vet ej

ska kolla lite på youtube innan jag säger godnatt..

jaha men det var nog allt tror jag ...



Av Emma Karlsson - 19 februari 2012 14:12

hayy moa åkte precis hem .. vi somna runmt ett halv två i går :/

ganska trött nu  även fast vi vaknade runt 12

vet ej om jag bloggar under veckan ... för jag

ska bort på torsdag men bloggar nog  i morgon i kväll tisdag och onsdag ...

men nu ska jag kollla runt lite på datorn .. kanske iinte bloggar i kväll för

ska till mormor och morfar och ät tacos men jag ska försöka


 


baybay



Presentation


hay mitt namn är Emma och jag är 12 år gammal och jag spelar trummor och sportar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards