emakarlsson

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Emma Karlsson - 7 februari 2012 15:51

tjobba jaha inte orka blogga men nu orka jaggggg

okej i söndas var det kals hos påappa efter kalaset hem till mamma och åt sen somnade jag

igår var jag med moaaaa hah dampa typp helatin haha kulkul

idag har skolanm varit tråkig har typp nästan sovit hela tin annika har pratat

nu ska jag göra läxan sen ska jag kolla på mammor och mininodeler för missa det i går D;

jaja ska pluggga nu ..skriver i mon efter na provenaD;


 

love er!!<3(svengelska:!!:D<)


Av Emma Karlsson - 7 februari 2012 15:51

tjobba jaha inte orka blogga men nu orka jaggggg

okej i söndas var det kals hos påappa efter kalaset hem till mamma och åt sen somnade jag

igår var jag med moaaaa hah dampa typp helatin haha kulkul

idag har skolanm varit tråkig har typp nästan sovit hela tin annika har pratat

nu ska jag göra läxan sen ska jag kolla på mammor och mininodeler för missa det i går D;

jaja ska pluggga nu ..skriver i mon efter na provenaD;


 

love er!!<3(svengelska:!!:D<)


Presentation


hay mitt namn är Emma och jag är 12 år gammal och jag spelar trummor och sportar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards