emakarlsson

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Emma Karlsson - 22 januari 2012 15:30

Jaha nu var man hemma från sköna Sälen då tråkigt men endå kul att få träffa kompisarna i gen ...

ja i sälen blev det åka skidor drog mig först av alla då :/ sen åkte jag och sandra bara på torsdagen sen på fredagen så åkte vi med pappa och susanne sen på fredagkväll kom anders och susnne och hela gänget upp det var skoj sen på kvällen ått vi på  nott ställe som hette lammet och grisen tror jag sen på lördag var det snö och blåsit ... sen i dag åkte vi hem från Sälen :/. hopppas ni orkar läsa detta ..

                                                  

         

                                                  

  lite bilder från sälen


                                                  

    andra dagen i sälen ålskar bilden!!

   kanske inte sveriges nest snyggaste bild men bjuder påden!  

fy viken härlig dag !


                                                  

               kramizz Emma !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hay mitt namn är Emma och jag är 12 år gammal och jag spelar trummor och sportar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards