emakarlsson

Alla inlägg under april 2012

Av Emma Karlsson - 8 april 2012 12:40

tjobatjoba bloggen

aså kommer inte n på internet men mamma sandra och micke gör det fattar inte varför jag inte kommer in  men hos pappa kommer jag in i allafall men ifredags var jag på boda borg med alexandra och magda gick sådär men i går bara slappa jag och i dag ska jag ner och kollar på match eller ska till kumla menhoppas jag får plats i någon bil och imon ska jag till pappa så bloggar antagligen i mon eller på tisdag (hatar att vara sjuk)




Av Emma Karlsson - 6 april 2012 12:29

hayhay bloggen!<3

kommer inte in på internet hemma hos mamma ... men i veckan har jag inte gjort så mycket förutom att döma en tunering och sova me oa oc ellen och elin men just nu sitter jag hos alexandra hahah sov här i natt somn tre gjorde vi .. satt och skype haha prata med edward. men vi vaknade kvartöver tolv riktigt gött att sova ut eller vad man ska säga men i dg äru ju påkafton tror jag men glad påsk iallafall tror inte jag skavara med på våran match på söndag har ont i halsen och är snorig bajsbajs...

men vi sysn på mondag när ja kommer hem till pappa om inte mamma kan göra så att jag får tillbaka mitt internet att

men vi hörs baybay....... (hjävla snö kan ju gå och ta sig i röven)


 

får bli denna bild som jag hitta på alexandra's dator hehe

Av Emma Karlsson - 2 april 2012 12:51

tjenare sweetis!

blev att spela match i går mot bråten vi förlorade med 0-6 hahaha men det snöa ju som f*n så man såg typ inget 

men i dag äre 99-match yeehhhh alexandra ska atå (spela mot nolnolerna) kommer nog att vinna tror jag hehe .. men moa har sovit hos mig i natt.... vi kolla på ttv och sånt och nu sitter jag hos moa menas hon packar till matchen och sen ska vi dra till alexandra sen ner till vall efter som vi bhar tidig träning i dag hhe men men vi hörs senare

 baybay äppel pajjjj


Presentation


hay mitt namn är Emma och jag är 12 år gammal och jag spelar trummor och sportar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards